[Mplayer-felhasznalok] ketgorgos eger :)

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sat Jun 8 12:46:41 CEST 2002

Hi
> Hali

> Ennek oromere lecci kuld el az XF86Config - od, meg hogyan csinaltad, mer
> a budos picsaert nem birom beloni az enyem :)

Hoppa. Akkor lehet nem is az mplayer javult meg ? Sot nem is volt rossz ?
Csak az x kezelrte rosszul az egeret ? Mert most raktam fel a 4.2.0 -as
x-et. De azert itt a configja:

Section "InputDevice"
        Identifier  "Mouse0"
        Driver      "mouse"
        Option      "Protocol" "ImPS/2"
        Option      "Device" "/dev/psaux"
        Option      "Resolution"  "290"
        Option      "Emulate3Buttons" "off"
        Option      "Buttons" "7"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5 6 7"
EndSection

Igy volt nekem amikor meg nem ment akkor is.
Ja es ezekszerint nem minden beallitas az input.conf -ba van, mert ott egy
szal mose kezdetu sor sincs, megis teker meg hagerot szabalyoz.

udv,
Attila