[Mplayer-felhasznalok] atmeretezes

Toth Bela tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Fri Jun 7 12:24:09 CEST 2002

Szia!
Bocs az ismétlésért:
A feladat az volt, hogy két db mpeg fájlt összefűzzek és lehetőleg egy
cd-re tegyem össze. Addig kisebb nehézségekkel ment a dolog, hogy
összefűzve létrejött 1.4 GByte méretben az avi. Ezt frankón le is játsza
az mplayer. A gondom az, hogy ha össze akarom sűríteni és rá akarom
tenni egy cd-re. A háromlépéses kódolásban volt az első lépés, amikor a
kódolás végén kiírja, hogy 650-es 700-as, 800-as cd-re való sűrítéshez
mekkora bitrate értéket kell használni (ez benne van a doksiban). ezt
lefuttattam és kiírta a -693-as értéket a 650-es cd-hez.
Van egy 740 megás avi filmem, ezt sem tudom letömöríteni, mert ugyanez
-39-es bitrate értéket ad vissza, hogy azzal kell átkódolni.
Kösz!
Béla