[Mplayer-felhasznalok] avi méretezés

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Jun 7 09:27:23 CEST 2002

On Fri, 2002-06-07 at 07:39, Toth Bela wrote:

> Mondja már meg meg valaki, hogy hogyan lehet átméretezni egy avi-t, ha
> kisebb méretűre szeretném (750->720 mega ismerem a bitrate értékét, ami
> ugye minusz előjelű) varázsolni.

Hogy lehet minusz elojelu? Ezt mondja mar meg valaki...
Egyebkent tudom, hogy nem mindenki szeret szuttyogni meg probalkozni, de
nekem 2-3 lepesben sikerult beloni a pontos meretet; ketlepeses
enkodolasnal. Szerencsere volt itt elfekvoben egy 1400 Mhzes linuxos
gep... Szoval szerintem par lepesben be tudod loni, e nem ertem, hogyan
lehet a bitrate negativ. (Emlekszem, hogy irtal rola korabban, de mar
akkor sem ertettem)

> Nehogy az legyen a vége, hogy fel kell tegyek a gépemre egy windos-t ;-(

Felesleges, mplayer eleg szarul megy alatta... ;-)

SiX