[Mplayer-felhasznalok] avi méretezés

Toth Bela tothb3 at lihunnt1.light.ge.com
Fri Jun 7 07:39:18 CEST 2002

Sziasztok!
Mondja már meg meg valaki, hogy hogyan lehet átméretezni egy avi-t, ha
kisebb méretűre szeretném (750->720 mega ismerem a bitrate értékét, ami
ugye minusz előjelű) varázsolni. Minden variáció érdekel. (Még akkor is,
ha elküldtök nyaralni :-) ) Kínomban kipróbáltam a SID-ben lévő
aviplayer féle agyrém átalakítót, még nem jöttem rá mivel lehet
lejátszani azt a fájlt, de legalább a mérete közel megfelelő lett.
Nehogy az legyen a vége, hogy fel kell tegyek a gépemre egy windos-t ;-(
Kösz!
Béla