[Mplayer-felhasznalok] mpsub

Balint Bekeny bekeny at freemail.hu
Fri Jun 7 00:50:38 CEST 2002

Hi!
Csinaltam egy mplayeres feliratfilet aminek az eleje igy nez ki:

TITLE=Pink Floyd - A Fal (Pink Floyd - The Wall)
FILE=734511104,b31fb8f54a5b3abb74b599fd19a7b508
AUTHOR=BaBe
TYPE=VIDEO
FORMAT=TIME
NOTE=MPlayerSub test file v0.1

	63	4
Karácsony csak egyszer van,
	1	4
és minden lány és fiú,
	0	4
már jó elõre izgul
	0	4
a zsákban mi lapul.

de valamiert nem tudja betolteni az mplayer
es ezt irja ki:

SUB: Detected subtitle file format: mpsub
SUB: Read 0 subtitles.
Can't load subtitles: secsub.sub

mit rontottam el?
A kerdeseim:
A TITLE-hez, AUTHOR-hoz, NOTE-hez mind1 mit irok?
A TYPE es FORMAT gondolom jo igy...
De a FILE-hez nem tudom pontosan mit kell irni
En az avifile meretet (byteokban) es md5sumjat raktam.
Ide kell v.mi mast irni?
Valaszolhattok maganban is (foleg, ha mar volt ilyesmirol szo a
levlistan)

--
Udv:
Bekeny