[Mplayer-felhasznalok] MTV1

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Thu Jun 6 09:33:30 CEST 2002

> Hamar ilyen okos vagy :) Miert van az, hogy pl foleg az RTL klub es a TV2
> eseten a hangot a kartya ugy 10sec mulva talalja csak meg (addig csend
> van)? Kozben az msp3400 nevu processnek (ez ranezesre valami kernel thread
> lehet csak) a CPU terheltsege egesz csunya, amig a hang be nem ugrik. Mas
> adoknal is van, de ott max 1-2 masodperc a dolog.

Hiba az on keszulinekben van:)
Nekem is a sima, nem pro van, es mindegyi ado egybol bejon hanggal egyutt meg
az RTL klub is es a TV2 is es nekem ezek a modulok vannak betoltve:
tuner tvaudio bttv i2c-algo-bit i2c-core

amikor modconf-fal betoltom a bttv modult akkor az nem is probalja betolteni msp3400
modult

Jonci

ps: nah mentem vizsgazni, drukkoljatok ;)