[Mplayer-felhasznalok] crop -> xine

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Thu Jun 6 09:19:50 CEST 2002

2002. június 6. 09:22 dátummal Winner of tha face compo ezt írta:

> xine egy fos

Ez eddig megkerdojelezhetetlen teny, bar ennek ellenere a RedHat/Suse/stb
barom disztribekben megis xine van.

> De ezt miert ide irod? xine fejlesztok buszkek arra hogy milyen
> baratsagosak az userekkel

A kerdes az volt, hogy esetleg tapasztalt-e mar valaki ilyesmit. Ha nem, akkor
nem, de ha megis akkor irnek xine-eknak egy bugreportot, de ahoz az kell,
hogy valaki megerositse eztet nekem, mert mint eddig mar sokszor
elkepzelheto, hogy megin' en vagyok a f*sz ;o))

Udv: MBJr.