[Mplayer-felhasznalok] crop -> xine

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Thu Jun 6 09:02:11 CEST 2002

Sziasztok!

Csak erdeklodnek, hogy tapasztaltatok-e man ilyesmit:

van egy sample movie, amit elkodoltam 3pass divx, elotte megneztem
cropdetect-el, hogy mizu. Rendesen megvagja, elkodolja, jo lesz, DE...
xine alol erdekessegeket produkal a dolog, mintha a szinek 45 fokos
ferditessel lennenek rajta kulon. Ennek ellenere windows alol, mplayerrel
minden problema nelkul muxik. Minden bizonnyal nem a mencoder bibije a dolog,
de azert erdekelne, hogy lattatok-e ilyet, vagy hogy van-e ilyetn egyaltalan.

ami van: pre4, xine-0.9.8-4

Udv: MBJr.