[Mplayer-felhasznalok] mencoder

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Wed Jun 5 21:25:46 CEST 2002

Sziasztok!
Újabb amatõr kérdés:
A cat-tal történõ avi összefûzés sikerült. Az avimerge-el összerakott fájl
átalakítását a mencoder minden hibaüzenet nélkül befejezte, és mivel tök
amatõr vagyok a kérdéshez, ezért nem tudtam rájönni mi a gond.
Végre sikerült a
mencoder vts_01_1.avi -ovc frameno -o frameno.avi
paranccsal megtudnom, hogy mekkora bitrate értékkel kellene kódolnom. A gond
az, hogy '-693'-at írt ki, amit nem fogad el a mencoder, mert az értéknek
4-nél nagyobbnak kéne lenni. Mi a teendõ?
Kösz!
Béla