[Mplayer-felhasznalok] MTV1

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jun 5 21:12:39 CEST 2002

On Wed, Jun 05, 2002 at 09:22:35PM +0200, Arpi wrote:
> Hi,

> hangol a stereo dekoder (ai ~19khz-re felkevert hangot lekeveri es demuxeli)
> gondolom lassu a egped hozza, azer tart olyan sokaig :)

Hat ha neki 800MHz Duron lassu, akkor az mar eleg gaz :) Erre ennyi CPU
eroforras csak ne kellken mar ... De pl mas adok eseten sokkal gyorsabb.
Nem lehet pl xawtv-nek vagy fbtv-nek megadni vmi parametert amit okosan
megetet a driver-rel, igy nem keresi orakig, vagy legalabbis ott kezdi
el keresni ahol kb meg is talahato? ;-)

> btw, lattam pinnacle pctv pro kartyat windozon gyari driverrel ugyanezt
> forditva csinalni, csatira valtottal, 6-10 secig volt hang aztan elment.

A kartya stimmel :) csak "pro" nelkul es Linux vindoze helyett :)

Amugy a legfuribb, hogy egy PILLANATRA hallani a hangot csativaltas
utan, de aztan kuss es jo ido, mire megjon (aztan stabilan megmarad
viszont :)

> kiderult hogy kontakthibas volt a koax csatlakozo (a kep is szra zajos
> volt), nemi forrasztas utan megjavult es azota  ahang se megy el, csak 1-2
> csatornanal.

eh ;-)

- Gábor