[Mplayer-felhasznalok] MTV1

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Jun 5 21:22:35 CEST 2002

Hi,

> Hamar ilyen okos vagy :) Miert van az, hogy pl foleg az RTL klub es a TV2
> eseten a hangot a kartya ugy 10sec mulva talalja csak meg (addig csend van)?
> Kozben az msp3400 nevu processnek (ez ranezesre valami kernel thread lehet
> csak) a CPU terheltsege egesz csunya, amig a hang be nem ugrik. Mas adoknal
> is van, de ott max 1-2 masodperc a dolog.

hangol a stereo dekoder (ai ~19khz-re felkevert hangot lekeveri es demuxeli)
gondolom lassu a egped hozza, azer tart olyan sokaig :)

btw, lattam pinnacle pctv pro kartyat windozon gyari driverrel ugyanezt
forditva csinalni, csatira valtottal, 6-10 secig volt hang aztan elment.
kiderult hogy kontakthibas volt a koax csatlakozo (a kep is szra zajos
volt), nemi forrasztas utan megjavult es azota  ahang se megy el, csak 1-2
csatornanal.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu