[Mplayer-felhasznalok] MTV1

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jun 5 21:04:28 CEST 2002

On Wed, Jun 05, 2002 at 08:17:01PM +0200, Keller Attila wrote:
> Hi

> Latom nagyon tetszik neked ez a secam, de csak a pontossag kedveert:
> Regen volt itt magyarorszagon a secam szabvany, aminek valoban 6.5 on volt a
> hangja (keleti). Ezutan ataltunk a pal rendszerre de a hang maradt 6.5 -on,
> majd ataltak 5.5 -re(nyugati). Mara mar csak a tv1 sugaroz 6.5 on.(de ez nem
> secam)

Hamar ilyen okos vagy :) Miert van az, hogy pl foleg az RTL klub es a TV2
eseten a hangot a kartya ugy 10sec mulva talalja csak meg (addig csend van)?
Kozben az msp3400 nevu processnek (ez ranezesre valami kernel thread lehet
csak) a CPU terheltsege egesz csunya, amig a hang be nem ugrik. Mas adoknal
is van, de ott max 1-2 masodperc a dolog.

- Gábor