[Mplayer-felhasznalok] MTV1

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Wed Jun 5 20:17:01 CEST 2002

Hi

> Mint mondtam a Secam szabvanyban a hang van mashol, nem 5.5, hanem 6.5,
> vagy forditva mar nemtom. Nem hulye vagyok, csak sovany...
Latom nagyon tetszik neked ez a secam, de csak a pontossag kedveert:
Regen volt itt magyarorszagon a secam szabvany, aminek valoban 6.5 on volt a
hangja (keleti). Ezutan ataltunk a pal rendszerre de a hang maradt 6.5 -on,
majd ataltak 5.5 -re(nyugati). Mara mar csak a tv1 sugaroz 6.5 on.(de ez nem
secam)

> hogy erted hogy honnan veszem?
Melyik adorol. pl. itt Budapesten a vhf1-en 6.5-on jon a hang, uhf-en pedig
5.5-on. Mind a kettot mas adorol sugarozzak. Hogy pontosan melyik csatornan
jon azt nem tudom de az rtl klubb a pl. a 24-esen(uhf).
( vhf1 1-5 vhf2 6-12 uhf 21-62 persze a kabeltuneres tv-k mar tobbet tudnak)
> scantv program futtatom, es amikor kerdezi akkor a PAL-t valasztom
> a hangnal meg az europe-east, europe-west-nel meg sem talalja az MTV1-t: )
Ez itt tudomasom szerint nem a hangot allitja hanem hogy hany megankent van
egy csatorna.

udv,
Attila