[Mplayer-felhasznalok] MTV1

Jónás Zsolt jonci at freemail.hu
Wed Jun 5 00:12:56 CEST 2002

Hi

> A secam az mas, az a szinekkel varial. De a tv1 nek tenyleg mashol van a
jah, en is secamra emlekeztem, beallitottam arra, aztan "elkekesedett" az egesz kep

> hangja, de nem mindegyiknek. Attol fugg honnan veszed.
hogy erted hogy honnan veszem?
scantv program futtatom, es amikor kerdezi akkor a PAL-t valasztom
a hangnal meg az europe-east, europe-west-nel meg sem talalja az MTV1-t: )

ha mplayer-t raallitom az MTV1 akkor elindul, bekapcsolja hogy jojjon a hang
aztan kilep, hello kep, ha -nosound-dal inditom akkor van kep csak hang nincs:)

xawtv-t hasznalom amugy tv nezesre, windows alatt a sajat programjaval sem jon be
jol az mtv1... :(

Jonci