[Mplayer-felhasznalok] Proxy.

Gábor Békési gbe at nmc-m.dtag.de
Tue Jun 4 09:23:24 CEST 2002

Köszi.

Megnéztem a doksiban, illetve a levlista archivumban
is rákerestem. Már látom, hogy semmi köze a Gnome
VFS-hez. Az  info-t csak azért adtam hozzá, mert egy
csomó alkalmazás (pl Red-Carpet, az Evolution Summary
része, Ticker applettek...) használják hogy egy absztrakt
rétegen keresztül férjenek hozzá a nethez.
Mivel a forráskódot nem bújom, nem voltam tisztában
azzal hogy, milyen módszerrel nyúl a háóhoz a progi.
Kipróbáltam a http_proxy környezeti változót, de sajnos
csak ugyanazt az eredményt értem el, amit a fent említett
progik esetében:

The Proxy does not allow the use of your client program.

(A fent említett alkalmazások egyébként, mivel a VFS-t
használják GNOME-VFS nevü kliensként azonosulnak a proxyn.
Az adminoktól legalábbis ezt a feedback-et kaptam)

Naív kérdés: Nincs valami olyan eszköz amivel maszkolni/
újraírni lehetne az alkalmazás nevítt az adatforgalomban?
Mondjuk a problémás programokról azt állíthatnám, hogy ök
Netscape Navigator?

Thx.
Bekecs