[Mplayer-felhasznalok] tv

Miklos Bagi Jr. joschy at mailbox.hu
Tue Jun 4 09:04:13 CEST 2002

Sziasztok!

Volna nekem egy BT848 alapu Pinnacle, amivel szeretnek grabbelni tvbol pre4-el
(RedHat rpm)
Igy probaltam:

mencoder -tv on:driver=v4l:device=/dev/video0:width=384:height=288 -lameopts
abr:br=96 -ovc lavc -lavcopts vcodec=mpeg4:vbitrate=500 -o video.avi

Alapvetoen az a problema, hogy nincs hang a videon. Megneztem a recording
options, mindennek stimmelni kellene, hiszen normal wave editorral vesz fel a
bt848rol. Probalkoztam meg mpeg1 formatummal is, hasonlo eredmennyel.
A doksiban nem irjatok, hogy kulon kellene mennie a hangnak, azaz lenne kulon
opcio ra, igy azt valoszinusitem, hogy a fent emlitett parameterekkel elvileg
muxenie kellene. Mas elkodolasoknal van hang es nincs bibi.

Nincs valami otletetek, hogy hol lehet a bibi?

Udv: MBJr.