[Mplayer-felhasznalok] dxr3 sub

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Tue Jul 30 01:10:03 CEST 2002

Hi
On 2002. július 29. 21:57, Ponekker Zoltan wrote:
> Hali

> -vop [lavc||fame],expand=-1:-1:-1:-1:1
>
> esetleg
>
> -vop [lavc||fame],expand=-1:-50:-1:-1:1 es 50 pixellel lejebb tudod tenni
> a subtitlet a film ala, de itt lehet szamolni kell majd utana aspect
> miatt.
koszi ez hianyzott.
Amikor a film ala rakom a fekete reszre, akkor egy vastag zold csik villog
alul. Amugy mit jelentenek a szamok ?
Az expandnal csak 4 parameter van a doc.-ba.

A masik problema mashogy:
Eleg sokat szenvedett mindenki azon hogy nem takar el a film mindent a kepen
(pl. xv-vel) es igy latszik a toolbar  meg akkor is ha autoelrejtesen van.
Ezt ugy oldottak meg (gondolom) hogy , icewm-nel a filmet minden fole
tettek, (layer -> Menu) es akkor mindent eltakart. Nekem az kellene hogy a
layer->Normal maradjon, mert ha nem normal es teljeskepernyos a film akkor
nemtudok semmit elinditani kozbe, mert nincs toolbar-se.
Gondolom, ezert is van az hogyha pl. egy rxvt-bol inditott film  megszakitasa
utan, nem mindig az az ablak lessz aktiv amibol inditottam, hanem egy masik.
Szoval ezt meglehet oldani valahogy ?

koszi,
Attila