[Mplayer-felhasznalok] Volt: Teljesitmenyproblema

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Jul 25 10:12:06 CEST 2002

Csak okulaskeppen:

Irtam regebben, az volt a problemam, hogy ha filmnezes alatt pause-t
nyomok, akkor 2-3 megallitas utan kiirja az Mplayer, hogy tul lassu a
gep.
Ez azert fontos nekem, mert a munkahelyen 2-3x biztos le kell allitani a
filmet, ha jon valaki... :-)

Hardver: AMD Duron 800Mhz, nVidia TNT2, AC97-es hangkartya (ez utobbi
volt gyanus).

Ha a filmet igy inditom:

mplayer -aop list=resample,format:fout=48000 ctp-insomnia1.mpg -ao sdl

Akkor teljesen stabil, nincs teljesitmenyvesztes. Addig meg (miutan
kiirta a hibauzenetet) szaggatott, mint a gep.

Ezzel csak az a gaz, hogy SDL lassu, meg szerintem rosszabb a hangja,
mint OSS-nek, Alsa-t meg nem rakok fel mert szerintem a 0.9-es sorozatot
nagyon tulbonyolitottak, tiszta mc-4.5.x-es sorozat... ;-)
Vegul is igy megy frankon a dolog...

SiX