[Mplayer-felhasznalok] bug - es duhos is vagyok

b0rg #132704567 steve at lamer.hu
Thu Jul 25 11:35:34 CEST 2002

Sziatok!

NEm hinnem, hogy leoli a kartyat.... nekem is az van egy reboot
utan rendbe jon. amugy a gond az hogy  -vo vesa opciohoz 2.0-s vbe kell
legalabb. s3trio64v+ meg 1.2-es.
Nem tudtok valamit (mint DOS alatt is van) ami kiterjeszti a vesa-t
GNU/Linux ala?

az igaz hogy mplayer0.5-os meg nem is probalta meg hasznalni (ha jol
emlexem :) az uj viszon megprobalja :) (blank screen :)

MPlayer fejlesztok: honnet tudom leszedni a 0.5 verziokat?
ott meg ment az svgalibbel amit az uj sehogy nem akar

Udv:
----
	qw3r --- assimilated to the wired by the GNU/Linux =]
			mail: steve at lamer.hu