[Mplayer-felhasznalok] bug - es duhos is vagyok

Takacs Janos tj196 at hszk.bme.hu
Wed Jul 24 23:47:27 CEST 2002

On Wed, 24 Jul 2002, l4mer|E wrote:

> te vagy az elso aki sw-bol tonkrevagta a karyta es/vagy alaplapot, de ha
> megis, akkor szar volt a kartya es/vagy alaplap. ez esetben viszont orulj
> neki, hogy elojott a hiba :-)
repesek a boldogsagtol
nem "utesallosagi tesztet" akartam, hanem filmet nezni
lehet szidni az s3at, nekem eddig mukodott, a monitor se egy nagy durranas,
ahhoz pont megfelelt.

> (ezereves monitorokon kivul nemigen lehet tonkrevagni semmi sw-bol,
> esetleg nem kereskedelmi megrendelesre keszult olcso cuccokat.)

> lol! :-) az alaplapot persze... meg a winyot is nem? :)))
az ide kabel megadta magat, es eltort vhol benne a drot
pont szerencsetlenul jott ki, hogy miutan a kep eltunt, rebootoltam es nem volt
hajlando elindulni, en meg hamis kovetkeztetest vontam le, mellesleg epp
siettem elfele
lehet kinevetni, meg minden :)

> de szerintem nezd meg a tapot is mert az is konnyen tonkremehet. vagy a
> floppy meghajto is kurva erzekeny tud lenni.:)))
sot, a hangszoromat is tonkrevagta! :)

> ps.:> inkabb ne alj neki ennyi infoval szerelni mert ha meg nem szar,
> majd lesz
nem eloszor szerelem szet/ossze/meg/at a gepet
amig biztam a szervizesekben, tobbszor volt rossz :)
--
       Janika             "A valo vilag arra jo, hogy megismerjunk
   tj196 at hszk.bme.hu      olyan embereket, akikkel interneten

Witz: megy a nyuszika az erdoben es fotel.