[Mplayer-felhasznalok] bug - es duhos is vagyok

Takacs Janos tj196 at hszk.bme.hu
Wed Jul 24 23:37:43 CEST 2002

On Wed, 24 Jul 2002, Gábor Lénárt wrote:

> [...]
na, kertem kolcson masik kartyat
a nem bebootolas az ide kabel hibaja, holnap veszek
ujat, kicsit megmozgatva mostmar muxik, kituggya meddig...

> Pont az emlitett kartyanak van egy vesa bios hibaja, mar nem emlexem pontosan,
> de anno a chip magazinban is irtak rola, eleg nagy port kavar. Amugy barmit
> okolhatsz de az mplayer-t nem: o csak azt hivogatja amit a kartya gyartoi
> rapakoltak. Szal az o hibajuk, az mas kerdes, hogy lehet, mas sose hivja
> meg ugy mint pontosan az mplayer, de ilyen elven barmi mas is lehetett volna
> a hunyo: a szerencse kerdese. Amugy ugy remlik nem fatalis hiba, csak fagy
> a gep tole, vagy hasonlo, mar tenyleg regen volt, nem emlexem pontosan.

elo tudnad keriteni nekem azt a chip magzint, hogy pontosan mit irtak rola?
erdekelne, hogy javithato-e?

majd ha lesz idom, visszateszem a gepbe az s3at,
amugy a legujabb X sem tamogatja mar, ahogy eszrevettem

--
       Janika             "A valo vilag arra jo, hogy megismerjunk
   tj196 at hszk.bme.hu      olyan embereket, akikkel interneten

Witz: megy a nyuszika az erdoben es fotel.