[Mplayer-felhasznalok] hello

Takacs Janos tj196 at hszk.bme.hu
Tue Jul 23 23:37:02 CEST 2002

hello lista
most forditom epp az mplayert, abban a remenyben, hogy 486oson fogok divixet
nezni :)

tud az mplayer olyat, hogy nem a kepernyore, hanem egy mpeg1 streambe dekodolja
a filmet? arra gondoltam, hogy van itt a koleszban sok nagy szerver, miert ne
dekodoljak azok a filmeket, a 486osom meg lejatszhatna az altaluk generalt mpg1
streamet (a ki es bemenetek atiranyitasahoz majd kitalalok vmit)

ps: sokan mondtak mar, hogy dobjam ki a gepet, es vegyek ujat, de en kivancsi
vagyok mire kepes meg egy ugymond "elavult" technologia
(amugy felhuztam 166mhzre, szal nem olyan nagyon lassu)

--
       Janika             "A valo vilag arra jo, hogy megismerjunk
   tj196 at hszk.bme.hu      olyan embereket, akikkel interneten

Witz: megy a nyuszika az erdoben es fotel.