[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Pásztor Szilárd silicon at inf.bme.hu
Tue Jul 23 22:54:56 CEST 2002

Gábor Lénárt:

> Nem tevedsz! De viszont ha jol megnezed a thread-et, arrol van szo,
> hogy egy user altal kuldott hirre egy vagy tobb developer reagal, aztan
> egy user nekiall vele vitatkozni. Persze lehet azt mondani, hogy tilos
> legyen developer-nek irni users levlistara ez lehet hogy nem is rossz otlet,
> a developer-ek es a userek taborat is tekintve :)

Nem vitatkoztam, hanem kerdeztem. A ketto kozott kulonbseg van.
Persze most csak a magam ugyeben beszelek.
Arpinak mar javasoltam tobbszor, hogy iratkozzon le az useres listarol. Total
senki nem varja el, hogy ide irogasson, projecteknel altalaban nem is szokas
developernek user listat olvasni. Ha megis olvassa, aztan beanyaz itt nagy
idegesen egy kerdesre, akkor en nem fogom sajnalni. Mindannyian jobban
jarnank, o nem anyazna usereket, nem idegesiti fol magat, igy neki is jobb
lenne, usereknek is, meg mplayernek is.

s.