[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Tue Jul 23 22:18:49 CEST 2002

Azt hittem, hogy ez az mplayer felhasznaloi levlistaja.
Azt hittem, hogy par ilyen hirrel nem tudok artani, legfeljebb segiteni.

Na akkor megprobalok megtanulni programozni, aztan akkor probalok segiteni.

Esetleg tudjatok hasznositani egy olyan program kodjat, ami ossze ad 2
szamot? Minden UNIX like rendszeren le lehet forditani.
Olyat mar meg tudok irni C-ben.
Na? Elkuldjem?
Ki is irja am a vegeredmenyt!!!