[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media Mega-player?

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Jul 23 22:02:33 CEST 2002

On Tue, Jul 23, 2002 at 09:43:47PM +0200, Hámorszky Balázs wrote:

> nem kotozkodok. arra akartam kijukadni, hogy, ha csinal a real egy olyan
> izet, ami nyilt forrasu es tamogatja az ujabb .mov-okat, akkor azt csak
> fel lehet hasznalni az MPlayerben (es erre mondtam, hogy nem teljes meg
> az MPlayer)

Nem a .mov-val van baj, ne keverj itt. A mov egy "keretformatum", amit
a demuxer demultiplexal szep magyarosan. Aztan igy van benne ugye audio
stream meg video meg meg esetleg neha mas is. Ezek persze jobb esetben
valamivel tomoritve vannak, na ez az, amivel gaz van, de elvileg rakhatnal
mondjuk divx stream-et mpeg2-be vagy akarmi, az mas kerdes, hogy melyik
player mit szol hozza es mennyi ertelme van :) Na mind1, amit irtni akartam,
hogy a 'MOV-ot lejatszani' kurvara nem jelent semmit, mert azon nincs mit
lejatszani, azt max pl demultiplexelni tudod ...

- Gábor (larta'H)