[Mplayer-felhasznalok] Open Source, Real Media

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Jul 23 22:12:42 CEST 2002

Hi,

> Arpi:
>
> Ehem, hova is kellene belepasszirozni azt a codec wrappert? Ha jol tudom,
> realplayer full zart forras. A codecbe kellene belehakkolni/

bazmeg teis
ennyire sotet itt mindenki? vagy mivan

azt irtam "codec wrapper"
azaz koze rax binary codec es binary player koze valamit amit te kontrolalsz

hogy ne kelljen megmozdulj, ott van TOOLS/akarmi/ konyvtarban mar megirva

amugy RTFML

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu