[Mplayer-felhasznalok] gtk2.0

John McKein grobs at freemail.hu
Tue Jul 23 13:19:16 CEST 2002

Hello!!!

On Tue, 2002-07-23 at 10:12, Hámorszky Balázs wrote:
> Koszi a JOINDULATU valaszt.
> Legalabb mar tudom, hogy az ujabb nem mindig jobb.

Mindig az a jo ami mukodik es azt nyujtja ami neked kell. Ez
lehet, egy 5 evvel ezelotti program, de lehet, egy olyan ami
stabil csak 5 ev mulva lesz. Csak azert lecserelni valamit
mert ujabb, az hulyeseg. Persze a disztribuciok kovetik a
verziokat, mert, hogy nez mar ki ha nem a legujabb van a cd
-n. Viszont felhasznalonak ezt nem feltetlenul kell
megtennie. Nekem az otthoni gepemen egy hettel ezelottig az
elso, cd -rol telepitheto UHU volt (2001.09.03), es a gnome2
miatt csereltem a mostanira. Ergo majdnem egy evig nem
hianyzott semmi feature ami az uj cuccokban volt.
Ugyanakkor mplayer -bol es ffmpeg -bol az ujabb szinte
biztos, hogy jobb.

grobs