[Mplayer-felhasznalok] gtk2.0

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Tue Jul 23 12:12:07 CEST 2002

> nem tudnal mar leallni vegre a hulye (tenyleg azok!) kerdeseiddel?
> gtk 1.2 es 2.0 nem kompatibilisek.
> es gui wrappertol nem fog portolodni az mplayer kavefozore.
> stb

Ez most egyaltalan nem portolassal kapcsolatos kerdes volt.
Te magad mondtad, hogy az ujabb jobb es stabilabb (a hup.hu-n), ebbol
kiindulva gondoltam, hogy inkabb 2.0-al forditam le LINUX ALATT.

Lehet, hogy te nem erzekelted, de azt a temat mar reg nem pedzegettem.

En szeretek hulye kerdesekre valaszolni(ha tudok).
Ha nem tunt volna fel, nemreg mentettelek meg egy olyan kerdessel valo
foglalkozastol, ami benne van (igaz felig meddig) a dokuban.

Nem tudom miert vagy ennyire kiakadva ram.
Eddig meg nem anyaztam es fikaztam a levlistan.
Ha ennyire zavarlak, akkor beallitasz egy szurot a mail progidban, ami
aztomatan torol minden levelet, ami akarhol tartalmazza a BaliHB szot,
es meg van oldva.

Koszi a JOINDULATU valaszt.
Legalabb mar tudom, hogy az ujabb nem mindig jobb.