[Mplayer-felhasznalok] libavcodec

Kovacs Arpad karakum at freemail.hu
Mon Jul 22 17:00:22 CEST 2002

Üdv mindenkinek!

1. Szerintem a MPlayer a legklasszabb medialejatszo
   Linuxra (is).
2. Ez nem 'nyalizas', hanem tapasztalat. Sokaig hasznaltam,
   mig egyszer be nem tortek hozzank es le nem nyultak a
   gepemet.
3. Hegesztettem egy uj vasat, aminek igen sok feladatot
   szanok. Ezek kozt van a MPlayer futtatasa is.
4. CVS-t sajnos nem tudok hasznalni, mert a munkahelyi
   "nyilaszaro" rendszerre nem telepitheto vcs (cvs layer
   for Wi*ws).
5. Letolteni viszont lehet (pl. Mplayer20020705.tar.gz-t)

A kérdés:
Megoldas-e a libavcodec beforditasara, ha a release
libavcodec konyvtarat bemasolom a "CVS csomag" megfelelo
konyvtaraba es utana ./config?
Ha nem, akkor honnan szedhetnek megfelelo libavcodec
konyvtarat a fent emlitett korlatok mellett?