[Mplayer-felhasznalok] akadozasok

Morlock intermose at axelero.hu
Sat Jul 20 22:51:58 CEST 2002

Sziasztok!

Nekem ugyan ez proplémám a DVD-mel (LG 16/48). Már minden hdparm-os
varázslatot kipróbáltam. Erőforrással sem hiszem ,hogy gond lenne P4 Celeron
1700 at 1906 SiS 645DX-es chip készlet 256 DDR333. A kernelben lévő IDE cuccok
is  be vannak forgatva.

Jelenleg: hdparm -d1 -a8 -u1  /dev/hdd

/dev/hdd:
 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  0.26 seconds =492.31 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in 14.19 seconds =  4.51 MB/sec

és ennyit produkál vele ,ami elvileg elég kellene legyen ,de a 16x DVD
lejátszási sebesség tükrében kissé gyatra

A jelenség úgy fest ,hogy úgy 1-2 perc elteltével megáll a lejátszás , tekeri
a DVD-t kicsit hosszabban mint egyébbként aztán folyt.köv a lejátszás ,aztán
rendszertelen időnként úgy pár perc elteltével megint ugyan ez a szitu.
Kipróbáltam a srác által javasolt -A0-ás beállítást is ,de csak rosszabb
lett. A régi konfigomban ugyan ez a DVD meghajtó volt és semmi ilyesmit nem
tapasztaltam.
Ja és csak DVD lejátszásnál van ez a gond, DiVX-nél minden OK CD lemezről
ugyanebben a meghajtóban.

Megköszönnék minden segítő ötletet!

ÜDV:Zoli