[Mplayer-felhasznalok] akadozasok

Toth Gabor gtoth at gtoth.org
Sat Jul 20 10:20:18 CEST 2002

> Amugy nezz korul. Nem izomtalan a procid picit ? (Bocs, de nem emlekszem
> mit irtal, mid van), meg biztos jo vo driverrel nezelocc ?
>
> Nekem vilag eletemben 5400 - es vinyoim voltak/vannak, es a filmek sokaig
> vfat - on voltak, de 50G - s particiora az mar tul gaaaaz, es azota
> reiserfs :)
>
> Szoval finom hangolj elobb.

Nem epp izomtalan Intel P4 2GHz, a cpu kihasznaltsaga ugy 5% korul van lejatszaskor.
De most mar sikerult a hdparm -al jol beallitani,
az -A0 parameter a volt a nyero  - Disable read-lookahead

a teoriam szerint, eddig ritkan olvasott a HDD-rol de sokat, es akkor megfogta
rendszert,
most meg gyakrabban villog a hdd led, de a lejatszas folyamatos