[Mplayer-felhasznalok] akadozasok

Toth Gabor gtoth at gtoth.org
Fri Jul 19 20:49:12 CEST 2002

VI> Szerintem vinyo. Nagyon sokszor lattam mar ilyen problemat, valoszinu
VI> hdparm lehet a megoldas. multcount legyen maximumon, i/o 32 bit,
VI> unmaskirq = 1, using_dma = 1... (Persze csak ha IDE a vinyo, azt nem
VI> irtad, milyen)

igen IDE, es igen ez a gond, az akadozaskor szepen villog a HDD Led.
hdparm valamit segitetett, de meg igy sem az igazi.
Az avi-k egy vfat particion vannak, hogy win-bol is lehessen nezni
oket. Atmasoltam probakepp egyet az ext3-ra, meg jobb lett, de
meg igy sem az igazi.

Azert koszi a tanacsot, most mar legalabb tudom, hogy hol szimatoljak.
A vinyo csak 5400 rpm-es ki hitte volna, hogy ez keves!
Azt hiszem rateszek az alaplapi RAID vezerlore 2 darab 7200-as vinyot
es kesz.