[Mplayer-felhasznalok] MPlayer Cygwin-en hogyan

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Thu Jul 18 12:15:17 CEST 2002

> Ezt nem tudom. Egyebkent ezek egyike sem "portolja" az adott
> alkalmazast, hanem metanyelven kell megirni, amit majd a fordito
> lefordit az adott platformra. Konnyen belathato, hogy optimalizalt kod
> eseteben - mint amilyen az Mplayer is - ez tok hulyeseg lenne;
> raadasul
> at is kene irni a metanyelvre, az meg meg nagyobb hulyeseg lenne,
> szoval
> ebbol nem hinnem, hogy lesz valami.

Tudom, hogy hogy működnek, de van sdl támogatás is az MPlayerben, ami
ugyan azon az elven működik, mint ezek. Az sdl-el kapcsolatban az volt a
baj, hogy videok lejetszasare nem a legjobb, mert lassú, hát gondoltam,
hátha ezek jobbak rá. (gondoltam azért használhatóbbak ezek jobban és
gyórsabban, mert ezeknél nem kell elményülni a win-ben, ahoz, hogy
valami használhatót produkáljon az ember.
De ha nem, akkor nem.

Ha ezek nem mennek, akkor megpróbálkozok MinGW-n lefordítani az MPlayer
(meg a hozzá tartozó cuccokat), a Cygwintől függetlenül.
Van valami speciális UNIX kötödése az MPlayernek? (mivel ha jól tudom
van os/2-es változata is, ezért gondolom nincs)

BaliHB