[Mplayer-felhasznalok] MPlayer Cygwin-en hogyan

Veres Imre imre.veres at online.hu
Thu Jul 18 09:33:47 CEST 2002

On Wed, 2002-07-17 at 20:40, Hámorszky Balázs wrote:
> http://sourceforge.net/projects/wxwindows/
> Ezt nem lehetne hasznalni a Win-re velo portolashoz?

En ezzel mar ismerkedtem, abszolut nem jo erre.

> http://sourceforge.net/projects/alleg/

Ez az allegro? Nem nagyon.

> http://sourceforge.net/projects/cal3d/
> Talan ezt?

Ezt nem tudom. Egyebkent ezek egyike sem "portolja" az adott
alkalmazast, hanem metanyelven kell megirni, amit majd a fordito
lefordit az adott platformra. Konnyen belathato, hogy optimalizalt kod
eseteben - mint amilyen az Mplayer is - ez tok hulyeseg lenne; raadasul
at is kene irni a metanyelvre, az meg meg nagyobb hulyeseg lenne, szoval
ebbol nem hinnem, hogy lesz valami.

SiX