[Mplayer-felhasznalok] 4G nuppel

Yotzo yotzo at elektropont.hu
Wed Jul 17 23:00:09 CEST 2002

Nos, csinaltam nvrec CVS fele nuvreccel egy 4G-s file-t, hogy majd kesobb
jol megvagom, elkodolom. Nekiinditom a kodolasnak, de kb 48 percnyi
anyag utan megall. Probalom lejatszani mplayerrer, es szinten.
Utanaszamoltam, aztan -oac copy -ovc copy -val atmasoltam kb. annyi
frame-et, amennyi a 48 percnek megfelel, es olyan 2G koruli file-t kaptam.
Jol tippelek, hogy mplayer/mencoder nem tudja kezelni a >2G nuvot?
Egy kb 5G-s dumpstreammel keszult cuccot szepen jatszik.

Ha ez nem csak egy ropke bug, akkor barkinek valami tippje van, hogy hogy
tudok szetvagni nuvot? Transcode-dal probaltam, de nem sokra jutottam :-(
ddvel probaltam valahogy kivagnireszt, de azt mar nem tudta kezelni az
mplayer (esetleg ha frame hataron vagnam tobb eselyem lenne?)

Kosz
--
"Ha egy unalmas ember kimegy a szobából, olyan mintha valaki bejött volna."
              [Daradics Dániel alias Yotzo(@elektropont.hu)]