[Mplayer-felhasznalok] NVIDIA tv-out

Guba Zoltán gubazoli at freemail.hu
Wed Jul 17 21:01:39 CEST 2002

Gemes Tibornak koszi a segitseget, de azt hiszem megmaradok
a tobb configfile mellett, 2 okbol:

1. A javaslatodat mar kiprobaltam (meg a kartya
beallitasakor),de nem volt kedvem veszodni a felirat
poziciojanak allitgatasaval, az altalam hasznalt sdl:x11
kimenet pedig a doksi szerint is (meg a valosagban is)
kirakja a feliratot a fekete savra.

2. Az sdl kimenet csak full-screenben megy, igy meg fennall
az a probléma, amit az eredeti kerdes felvetett, hogy
lelog a kep egy resze a TV-n.

   Csipkelodni meg kar egymason, mert lehet hogy csak
   en vagyok peches emberke (4 ev alatt a 6. garos winyom
    van), de ha kiprobalod a hatbarugast, te is az leszel
     (hacsak nem vagy artista).  :)))))))))))))))))
    Guba Zoltan