[Mplayer-felhasznalok] TV out

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Mon Jul 15 11:56:48 CEST 2002

On Mon, Jul 15, 2002 at 11:48:58AM +0200, Arpi wrote:
> Hi,

> tudok jobbat: 2 betus konyvtarnevek mphq-n :)
> na mi van, debian-mester ur? :)

Az hogy jon ide? Az proftpd bug ...
Ennek semmi koze a debian-hoz ...
A disztrib az ugye a csomagolas meg ilyenek, szal nem tudom hogy jon ide
egy adott sw hibaja ...

Amugy mint kiderult, valszinuleg az tett be neki, hogy ugye meg asszem en
betettem a regi ../../-izes bug ellen egy filtert a proftpd.conf-ba, az MAS
kerdes, hogy erre akkor se szabadna ilyet adnia, de meg a proftpd-s csako
is elismerte, hogy van par bug ott, ami nekik sem tiszta meg teljesen de
mar "dolgoznak rajta".

Hala a debian-nak ez viszonylag normalis sebeseggel ment [ugye van sajat bug
reportolo cucca, ami minden szukseges infot kihamoz a bugreporthoz a rendszerbol],
azota viszont nem (s)irt senki a proftpd-s csapatbol ez ugyben, szal nemtom
mi van ...

- Gábor (larta'H)