[Mplayer-felhasznalok] video digitalizalas

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Mon Jul 15 03:05:13 CEST 2002

On Mon, Jul 15, 2002 at 02:29:18AM +0200, Arpi wrote:
> egyelore hangot nem tud felvenni, neha tud (neha valaki bekapcsolja azt a
> kodot a cvs-ben) de eleg bugos az egesz. az egesz felvevosdi eleg low
> ..
> ..
> dvd-rol konnyu szep 700kbit-es divxet csinalni, de zajos vhs-bol meg 1500
> kbiten is nehez elvezhetot kihozni...

kosz a tajekoztatasd, bar ugyanugy nem tudom, hogy mivel alljak nek. :-)
nagyon nem szeretnem rinyozzal csinalni, de ha nem lesz mas a cel
szentesiti az eszkozt :p

> igeny mindenre van :)
> szponzor szinte semmire :(

meglatjuk.
most epp ket het vakacio kovetkezik :) utana megnezem mit tudok tenni az
ugyben.

meg valam eszembe jutott.
divx5(0.1/0.2/van ujabb?) encodolas jelenleg (imho) nincs. ez igy is
marad? mi kellene ahhoz, hogy ez is belekeruljon? gondolom licenct kellene
vasarolni ahhoz, hogy hozzaferhessetek a kodhoz, (kitol is?) vagy hackelni
kellene. ugye? ill. megvarni amig pld. ffmpeg tudja ezt.
mivel lassan fel eve van divx5 es linuxra nincs encoder, lehetseges, hogy
ez igy is marad?

--
csa'
l4mer|E