[Mplayer-felhasznalok] TV out

Mariak Kalman sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Sun Jul 14 21:59:18 CEST 2002

 Udv mindenki!

Ha x-ben felbontast valltok 1024x768-rol 800x600-ra akkor a desktopot az
eredeti mereten hadja es a kissebb felbontas vegett kilog a kepernyobol.
Hogy lehet kikapcsolni ezt a virtualis desktopot?
Azert volna ra szukseg mert a tv csak 800x600-as felbontast kepes
maximum megjeleniteni.
Jelenleg eleg korulmenyes uton tudom csak ezt megoldani: sax2-vel
atallitom a maximalis felbontast 800x600-ra es ujrainditom az x-et, ha
vege a film akkor vissza.
Probalkoztam a dga-val is, de ahogy elinditom a filmet a tv-n csak zavar
lathato semmi kep. (a monitoron szepen latszik ekkor minden)

SuSE 8.0
nvidia tnt 2 pro
TV-OUT for NVidia Cards (Version 0.4.0) programmal aktivalom a tv
kimenetet

Mitevo legyek? A doksiban csak a direkt tv-out tamogatasrol van szo az
meg nvidia-hoz nincs ugye.
pls help!