[Mplayer-felhasznalok] Mandrake8.2, KDE3 meg miegymas

Simon Péter simonpeter at freemail.hu
Sat Jul 13 13:43:03 CEST 2002

Szia Arpi!

Annak elllenere, hogy azt irtad, nem hiszed, hogy megy Mandrake alol, en
alaposan attanulmanyoztam a telepitessel kapcsolatos leirast, es megegyszer
vegig csinaltam, mivel biztato jelnek vettem, hogy a program elindult, a dvd
lemez fejlecet kiolvasta, s csak ez utan allt le  a program. Arra
hivatkozott, hogy a Xvid-et telepitsem. Nyilvan ezt nem tettem fel az elso
telepites soran. Miutan ez megtortent. Ez lett a valasz:

[don at localhost don]$ /usr/bin/mplayer -dvd 1 -dvd-device /dev/cdrom
Using GNU internationalization
Original domain: messages
Original dirname: /usr/share/locale
Current domain: mplayer
Current dirname: /usr/share/locale

MPlayer 0.90pre5-3.1 (C) 2000-2002 Arpad Gereoffy (see DOCS!)

CPU: Advanced Micro Devices Athlon TB Thunderbird (Family: 6, Stepping: 2)
CPUflags:  MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 1 3DNow2: 1 SSE: 0 SSE2: 0
Compiled with RUNTIME CPU Detection - warning, it's not optimal! To get best
performance, recompile mplayer from sources with
--disable-runtime-cpudetection
invalid option: skin
/home/don/.mplayer/config(2): skin
/home/don/.mplayer/config(3): option without parameter

1, Sajna fogalmam sincs, hogyan kell forrasbol telepiteni, mint azt mar
emlitettem. Ha van turelmed hozza, akkor tudnal segiteni?
2, Lehet, hogy valamit felreertettem a documentacioban, de igy nez ki a config
fajlom:

# Write your default config options here!
skin=win
specify gui=yes

Probakent a $home/.mplayer/skin/win-be tettem bele a Windows Media Player
skin-t ;-)
Azt mar vegkepp nem ertem, miert nem tetszik neki a gui-ra vonatkozo resz.

Koszi

Peter

Idézet Arpi 2002. július 12. 23:53 keltezésű leveléből: