[Mplayer-felhasznalok] Mandrake8.2, KDE3 meg miegymas

Simon Péter simonpeter at freemail.hu
Fri Jul 12 23:39:35 CEST 2002

Sziasztok!

 Volna nehany kerdesem, amire szeretnek valaszt kapni. (Kezdo linux felhasznalo vagyok.):

1, A MPlayer RedHat 7.2/7.3 RPM telepitesenek mukodnie kell Mandrake8.2 -ovel KDE3-on? (Sajnos nekem nem ment. Jelenleg a munkahelyemen vagyok, ahol nem tudom kiprobalni, igy a hibajelensegrol nem tudok beszamolni, de ha mennie kellene, akkor leirom a pontos jelenseget.) Ide tartozik, hogy forrasbol nem tudok forditani, igy az nem lehet nekem megoldas. - Ennyire kezdo vagyok.
 2, Olvastam a leirast es beleneztem a levlistaba, de nem talaltam utalast arra vonatkozolag, hogy a TNT2 Pro TV-out-os kartyam kimenetelere kepes-e a program jelet kuldeni (meghajtani a TV-t :-) )?
 3, Ha jol ertem, akkor ez a program annyira sokretu, hogy kepes a TV-Tuner kartyarol MPEG-be real-time-ban digitalizalni. Pixel-View kartyam van. Ezzel mukodik?

 Bocsi, ha hulyesegeket irtam.

 Simon Peter