[Mplayer-felhasznalok] kicsinyites

ignotus-dated-1027189267.d9d0fb at my.gnus.org ignotus-dated-1027189267.d9d0fb at my.gnus.org
Mon Jul 8 20:27:44 CEST 2002

Hello!

(Valaszokat legyszi CC maganba is.)

,---- config reszlet
| screenw=640
| screenh=480
| fs=yes
| vo=xv
`----

(A desktopom 1024x768.)

Igy kapok egy szep 640x480-as kockat, levaltok abba a modeba es szepen
tudom nezni a filmet (nagyobb felbontasokban elkezd szemetelni a
videokartya, -vo x11-et meg nem birja a proci).

A fentire eloszor azt hittem hogy jo, csak aztan foltunt hogy nem
kicsinyiti le a kepet... (tehat pl atlag divx;-) eseten oldalt ~30-40
pixel nem latszik) :-o Hogyan tudom MPlayer-t ravenni hogy kicsinyitsen?

Koszi a tippeket elore is.

--
...sutongi tti olleh
                                            Emacs: Lovecraft was an optimist.