[Mplayer-felhasznalok] MPlayer Cygwin-en hogyan

Hámorszky Balázs balihb at cracker.hu
Mon Jul 8 00:21:23 CEST 2002

GLIB-et nem sikerult forditanom, viszont makomra talaltam egyet gtk-val
egyutt, ugyhogy a konfignal mar tudtam engedelyezni a GUI-t.
itt talalhatok: http://lassauge.free.fr/cygwin/en_cygwin.htm
Ugyanakkor nem fordult le, es mivel egy csudas 450-es AMD K6-2 dohog a
gepembe, ezert oraim mennek ra a dologra. Ha valaki esetleg kap ra
kedvet, akkor megprobalhatna leforditani.

Az libiconv mire jo? Mert abbol is szereztem binaris csomagot, de azt
nem ismeri fel az Emlejer (mondjuk abbol van setup-al felrakhato
valtozat is)

Szoval forditas kozben a kovetkezo hibauzenetet kaptam:
win32.c:1558: warning: #warning FIXME
win32.c:2573: warning: #warning FIXME!
cpp0: output pipe has been closed
gcc: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11
make[1]: *** [win32.o] Error 1
make[1]: Leaving directory '/usr/src/main/loader'
make: *** [loader/libloader.a] Error 2

Van viszont egy olyan gyanum, hogy ha ez egyaltalan elindul, akkor olyan
csiga lesz, hogy az csak na. Bar az is igaz, hogy kepes OpenGL-t
hasznalni. Felismerte az is korrektul.

Na akkor en itt elakadtam. Ha valaki jutna esetleg valamire, akkor ne
titkolja :)

Baj!