[Mplayer-felhasznalok] MPlayer Cygwin-en hogyan

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Jul 6 17:13:02 CEST 2002

Hi,

> Sikerult mar valakinek beinditani Cygwin-en az MPlayert?
> En eppen kuszkodok vele. Illetve a GUI-nal akadt el a dolog, mert
> Cygwin-re nincs gtk elore forditva. Probaltam forditani, annak meg glib
> kell, szoval...
> Biztos meg leszek vele, ha meg lehet csinalni, szoval mivel iszonyat ido
> cygwin-en a leforditasa egy programnak (mar a ./configure is annyi ideig
> fut, mint linuxon az egesz procedura) leci valaki mondja meg, hogy
> lehetseges -e egyaltalan leforditani az MPlayer-t Cygwin-en!

a parancssoros playert elvileg le lehet, bar nem tamogatjuk es igy lehet
ganyolni kell kezzel hogy menjen. 1-2 kulfoldi emberke foglalkozik vele, de
nem nagyon kerulnek be ilyen patchek. esetleg STFA segithet...

a gui tudommal nem fordul cygwinnel, foleg hogy csak felig gtk-s, a masik
fele raw xlib-es, ami kotve hiszem hogy winen menne, hacsak nem rax
xfree86-ot fel ra az explorer helyett :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu