[Mplayer-felhasznalok] TV tuner dolgok

Szasz Pal spacel at email.ro
Sat Jul 6 14:51:32 CEST 2002

Hello

Na lett nekem egy tv tunerem, es persze szeretnem hasznalni is linux alatt
Van par kerdesem, es problemam:

1. Eloszor is ugyebar a pre5-ben a tv suport nem nagyon akarodzot menni, mert
nem talalt codec-t (ezt kijavitottam forrasban, gondolom azota ti is)
2. A nagy kerdes: Adott a kovetkezo konfiguracio:
Amd K6-2 500MHz, 40G vinyo, nVidia Vanta 16M.
Milyen codecet es milyen beallitasokkal (felbontas, bitrate) ajanlatos hasznalni
hogy realtime tudjak fileba suriteni (nem muszaly tul nagy suritesi arany, mert
kesobb lesz idom atsuriteni meg jobban, de surites nelkul 10sec kb 30MB ami
kicsit sok)
3. Azt hogy lehetne megoldani, hogy lassam is mit veszek fel, vagyis mplayerel
nezzem a tv-t, kozben mencoderrel ha erdekes tudjam fel is venni
4. A normaval bajok vannak.
Ha mplayerel nezem, rossza a kep.
Ha xawtv-t elinditom rosz a kep. Atvaltok NTSC-re, vissza PAL-ra, akkor
megjavul.(csak epp fekete feher)
Ha ezutan nezem mplayer-el jo a kep (csak epp fekete feher ez is)
A mplayerben meg nem tudok normat allitani (azt mondja a tv kartya nem tudja,
pedig tudja)
Szoval mi lehet a baj ? (rosz opciok a bttv drivernek ?)

Elore is koszi,
Pali