[Mplayer-felhasznalok] tv+fps

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jul 4 21:16:23 CEST 2002

Hi,

> Van egy gondom az mencoderrel
>
> sehogy se tudom rávenni, hogy 25 fps-el vegyen fel tv-rõl.
>
> A vas bt878. (ASTRO VISION übermegagagyi)
>
> állandóan max 24 fps-ig csûri, pedig a proc terheltség 50 %körül van csak, átlagban inkább alatt
> a.

az normalis. amugy 24.9999 valoszinu, de mivel kerekit, es lefele, ezert ir
ki 24-et

> Amúgy hangot jól veszi, de (gondolom a 24 fps miatt) elcsúszik.

azer csuszik mert nincs/szarul van megirva.
ki is volt sokaig kapcsolva a hang, idonkent valaki bekapcsolja mer azthiszi
faszagyerek aztan ujra kikapcsoljuk. majd ha mukodik akkor lehet enabled.
addig csak bugreportot termel, mert hasznalni nem lehet.

epp tegnap neztem a v4l drivert, audio pts-nek 0-at ad vissza, igy semmi a-v
sync kezeles nincsen.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu