[Mplayer-felhasznalok] DVD rip 5.1-hanggal

Ferenc Kalcso fere at midgard.debian.net
Tue Jul 2 23:19:14 CEST 2002

Thus spoke Arpi <arpi at thot.banki.hu> on 2002-07-02 23:20:17:
> ja
> mondjuk a 3 menetnek csak akkor van ertelme, ha a hangot is toromited...
> ha jobban megnezed, a 2. es 3. menetben van -oac copy, igy az elso
> felesleges

Igazad van, megneztem egy kicsit jobban....

> hmm. ezt hagyd figyelmen kivul, ettol meg jol szedi le a hangot.
> mivel copy, nem tomoriti ki igy mind1 mit ir ki a codec.
> amugy ez bug, igaz cosmetics jellegu, majd egyszer javitodik...
> ebbol amit kiir csak a bitrate szamit, a tobbi infot nem hasznalja copy-nal

...es tenyleg! Kiprobaltam egy rovidebb reszleten, es ha
lejatszasnal megadom az mplayernek a -channels 6 opciot,
akkor ugy tunik, hogy jol jatsza le!

Kosz szepen!

Fere

Ui.: Gondolom ez most sokak szemeben seggnyalasnak minosul,
de szerintem tenyleg az mplayer a legjobb
filmlejatszo/encodolo progi! Legalabbis amivel en eddig
talalkoztam...