[Mplayer-felhasznalok] DVD rip 5.1-hanggal

Ferenc Kalcso fere at midgard.debian.net
Tue Jul 2 22:41:09 CEST 2002

Sziasztok!

Hogyan tudok lerippelni egy dvd-t 5.1-es hanggal?
Igy mar probaltam, de valamiert nem mukodik.

mencoder -dvd 1 -ovc frameno -alang hu -oac copy -o frameno.avi

Probaltam mar a -channel 6 opciot is, de arra meg kiirja,
hogy Error: 'channel' is not a mplayer/mencoder option, meg
ugye rogton az elso sorban azt is irja, hogy nezzem meg a
DOCS-ot, de mar legalabb ket oraja azt nezegetem, es
seholsem talalom, a dvd lemezt meg holnap vissza kell
vigyem. Ha tudtok segitsetek, vagy legalabb azt mondjatok
meg, hogy hol nezzek utana pontosan, melyik doksiban. Az
encoding.html-t mar atnyalaztam egy parszor.

Elore is kosz,
Fere