[Mplayer-felhasznalok] Re: SuSE8.0

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Jul 1 10:16:02 CEST 2002

On Mon, 2002-07-01 at 04:22, sereg r wrote:
> Amugy a doksiba beleirhatnatok, hogy a cuccokbol amiket fel kell rakni,
> olyan kell hogy dev. Sztem 1szerubb lenne kicsit az eletetek.

Szerintem meg ennyit tudjon mar mindenki. btw a csomagnevek valtoznak
terjesztesenkent, szoval akkor a doksi ugy nez majd ki, hogy ha suse
7.3-ad van, akkor rakd fel ezeket a csomagokat, ha suse 8.0-d van,
akkor... Redhat 7.0 eseten... Redhat 7.1 eseten...
Es nem kene azt is megmondani, hogy hanyadik CD-t tegye be? :-)

SiX