[Mplayer-felhasznalok] libcss0.0.1

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Wed Jan 30 14:35:48 CET 2002

On Wed, Jan 30, 2002 at 02:27:54PM +0000, John McKein wrote:
> Ilyet mikor irt??? libcss forditasnal??? mert nalam gond nelkul fordul a
> fenti linkrol leszedett cucc.

Lehet, hogy pl gcc3-at vagy 2.96-ot hasznalt a kerdezo, es ott kicsit maskeppen
vannak azok az algoritmusok a forditoban, amelyek a warning-okat adjak.
Es ugye ha megadod a -Werror kapcsolat (a jelek szerint itt megvolt) akkor
a warning-ot is hibanak tekinti, es abbahagyja a forditast. Azert mondtam,
hogy keressen egy -Werror-ot pl a libcss Makefile-jaban, vegye ki, es probalja
ujra.

- Gábor